سه ویژگی یک نرم‌افزار حسابداری خوب

سه ویژگی یک نرم‌افزار حسابداری خوب

زندگی بدون برنامه‌ریزی مالی مثل سفر کردن بدون نقشه است. بودجه‌بندی پولتان مزایای بسیار زیادی برای شما و خانواده‌تان به همراه خواهد داشت. بودجه‌بندی باعث برقراری نظم در زندگی شما شده و به کمک آن می‌توانید عادات مالی خود را تغییر دهید. اگر به صورت ماهیانه از وضعیت درآمدها و مخارج خود آگاهی داشته باشید، مدیریت پولتان بسیار آسان خواهد شد. پیش از این چند توصیه برای بودجه‌بندی را در مطالب گذشته بیان کرده‌ایم، اما با این حال برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی می‌تواند برای برخی افراد بسیار سخت و دشوار باشد.


طی چند سال گذشته تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها به دلیل پیشرفت فناوری و کاهش قیمت‌ها در دسترس افراد بیش‌تری قرار گرفته‌اند و محبوبیت روزافزونی بین مردم پیدا کرده‌اند. تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها یقیناً می‌توانند زندگی را برای ما آسان‌تر و سرگرم کننده‌تر کنند. اگر تاکنون از تلفن‌های هوشمند استفاده کرده باشید، به احتمال زیاد بارها و بارها نرم‌افزارهای مختلفی را دریافت کرده و در موقعیت‌های گوناگونی از آن‌ها استفاده کرده‌اید. به طور کلی طیف وسیعی از نرم‌افزارهای رایگان برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها موجود است که به شما در مدیریت پولتان و بودجه‌بندی کمک زیادی خواهد کرد. یک نرم‌افزار حسابداری و بودجه‌بندی خوب باید دارای ویژگی‌هایی باشد که به ساده‌ترین و کارامدترین شکل به مدیریت پول شما کمک کند.


در ادامه سه ویژگی یک نرم‌افزار حسابداری خوب را بررسی می‌کنیم:


  1. قابلیت حمل

یک نرم‌افزار حسابداری خوب در هر مکان و زمان امکان پیگیری تمام مخارج و درآمدهایتان را فراهم  می‌کند و کار شما را در برنامه‌ریزی مالی ساده می‌کند. به کمک یک نرم‌افزار بودجه‌بندی می‌توانید تمام حساب‌ها، معاملات و قبوض پرداختی خود را در یک مکان داشته باشید و به سادگی به همه‌ی آن‌ها دسترسی داشته باشید. نرم‌افزاری که قابلیت حمل داشته باشد، قادر است در وسیله‌های الکترونیکی مختلف نظیر تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها اجرا شود و از این طریق در هر کجا که باشید، دسترسی به بودجه‌بندی مالیتان را برای شما فراهم کند.


  1. سادگی

سادگی یک نرم‌افزار حاصل ظرافت فنی آن است. اگر بهترین نرم‌افزار حسابداری موجود را نیز در اختیار داشته باشید که قادر باشد تمام مشکلات مالی شما را حل کند، اما نتوانید به سادگی از آن استفاده کنید، بیش‌تر از چند روز یا چند ساعت از آن نرم‌افزار استفاده نخواهید کرد.


  1. امنیت

امنیت مهم‌ترین ویژگی یک نرم‌افزار حسابداری مالی به شمار می‌رود. با توجه به این که تعداد وسایل الکترونیکی همراه روز به روز بیش‌تر می‌شود، میزان استفاده‌ی این دستگاه‌ها از اینترنت به طور چشم‌گیری افزایش یافته است. از همین روی برخی از سازندگان نرم‌افزارهای موبایل اطلاعات کاربران خود را به شرکت‌های جمع‌آوری اطلاعت می‌فروشند تا سود اندکی کسب کنند. یک نرم‌افزار حسابداری خوب باید از نظر امنیتی قوی باشد و از اطلاعات شخصی کاربران خود به خوبی محافظت کند.


نرم‌افزار حسابداری «کیف پول محک» با طراحی بسیار ساده و زیبای خود هر سه ویژگی ذکر شده را داراست. این نرم‌افزار قادر است از هر نقطه‌ی ایران فقط به کمک یک تلفن هوشمند یا تبلت، شما را در مدیریت پولتان یاری کند.



(منبع تصویر: PicJumbo)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.