زندگی بی غم با پول کم ؛  گام اول : هزینه های خودتون رو ثبت کنید

زندگی بی غم با پول کم ؛ گام اول : هزینه های خودتون رو ثبت کنید

حتما برای شما هم پیش اومده که وسط ماه حساب بانکیتون خالی بشه و از خودتون بپرسید “پس حقوق این ماهم چی شد؟” و جالبتر اینکه بعدش برای اون جوابی نداشته باشید .

بعداز این موضوع به این فکر میوفتید تا هزینه هاتون رو ثبت کنید تا بدونید پولتون کجا خرج میشه. اما بعد چند روز مشقت در نوشتن هزینها یک نیروی شیطانی بهتون میگه که : “ای بابا با ۱ م حقوق دیگه چیرو میشه برنامه ریزی کرد !! من وقتی همه ی هزینه هام ضروری بوده دیگه  نیازی نیست که حساب و کتاب کنم که درآمد ماهیانه ام واسه چی رفت و چرا رفت و …. .

یک اصل مهم و اولین گام در راهبرد و بهبود اقتصاد فردی و خانوادگی اینه که “هزینه هاتون رو ثبت کنید”. چون تا زمانی که  شما هزینه های خودتون رو ثبت نکنید ،اونها ناشناخته میموئند . و تا زمانی که هزینه های خودتون رو شناسایی نکنید ، شما دیگه  نمیدونید چطور برای درآمدتون برنامه ریزی کنید !!..

برای ثبت هزینه هاتون اپلیکیشن کیف پول محک کمکتون میکنه. شما تو این اپلیکیشن ابتدا حسابهای بانکی ،نقدی (مثل جیبتون و یا پول های نقد داخل گاوصندوق ) و اشخاص تون رو تعریف کنید .سپس خیلی ساده میتونید هزینه هاتون رو فقط با سه کلیک ثبت می کنید و میتونید در هر ثبت هزینه ، موضوع هزینه رو مشخص کنید .موضوعاتی مثل کرایه تاکسی ، خرید مواد غذایی ، بنزین ماشین و …. . شما با تعیین موضوع در ثبت هزینه ، در آخر ماه گزارشات کاملی برای شناسایی هزینه هاتون در دست خواهید داشت .اما این اپلیکیشن کار رو ازینم برای کاربرانش راحتتر کرده. به این ترتیب که شما در صورتی که هزینه ای رو از کارت بانکی تون پرداخت کنید و سرویس پیامک بانکتون فعال باشه ، این نرم افزار به صورت نیمه اتوماتیک هزینه رو براتون ثبت میکنه و فقط از شما موضوع هزینه رو میپرسه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.