حسابداری شخصی کیف پول محک در اناردونی منتشر شد

حسابداری شخصی کیف پول محک در اناردونی منتشر شد

سلام
همانطور که مطلعید اکثر کاربران ای او اس کیف پول هفته ی گذشته با مشکل بلاک شدن سیب اپ مواجه شدند. لذا بلافاصله درخواست عدم حذف نرم افزار کیف پول و سپس نحوه ی استخراج بانک اطلاعاتی کیف پول از روی گوشی اطلاع رسانی گردید. تا در وهله ی اول کاربران بتوانند اطلاعات مالی خود را حفظ کنند، و ثانیا بتوانند بر روی نسخه ی اپ استوری کیف پول اطلاعات را بازگردانی نموده و از آن استفاده کنند.
از آنجاییکه کیف پول در مارکت اپ استور نیز قرار دارد اما مشکل اینجاست که نسخه ی موجود در اپ استور نسخه ی قدیمی (۴.۵ ) بوده و امکان ارائه نسخه های جدید در اپ استور وجود ندارد.
لذا با توجه به درخواست شما کاربران عزیز حسابداری شخصی کیف پول محک ، اینک آحرین نسخه ی کیف پول در مارکت اناردونی منتشر شده است و در دسترس تمام کاربران iOS کیف پول می باشد.
برای نصب مارکت اناردونی بر روی گوشی آیفون و یا آیپد خود بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید :
پس از نصب اناردونی و ایجاد یک حساب کاربری (انار آیدی ) با کلیک بر روی دکمه ی زیر ( ویا از طریق جستجوی کلمه ی “محک ” ) کیف پول را نصب نمایید.
اناردونی
لطفا در صورت اجرا نشدن اپلیکیشن اناردونی اقدامات مربوط به تایید نمودن مجوز اپلیکیشن اناردونی ( Trust کردن ) را  انجام دهید

به امید پابرجایی طولانی این مارکت??

در صورتیکه هم اکنون از نسخه ی اپ استور استفاده می کنید و قصد دارید نسخه ی جدید کیف پول را از اناردونی دانلود نمایید حتما پست ” دریافت نسخه های جدید حسابداری شخصی کیف پول برای iOS “ مطالعه نمایید تا بتوانید از اطلاعات مالی خود فایل پشتیبان تهیه کرده و اطلاعات فعلی شما حفظ گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.